fredag 13. april 2012




Hei!

 

 Jeg er en dame som ble bitt av strikkebasillen....da jeg ifjor høst og vinter fant ut at strikking er jo en flott hobby! ;) Var tilfeldig innom en nettside og blogg med nydelig alpakkagarn og selvdesignede mønstre på Marte Helgetun sin ,blogg og butikk.  

 

Det minnet meg om romantiske dager fra barndommen da min mormor og mor strikket klær,sokker og sydde tøy som en selvfølge,til hverdags og fest og høytider.Da jeg selv fikk barn tidlig og min mormor fikk sjans til å strikke og lage fine klær til mine sønner og de andre oldebarna,ble jeg stolt over å vise..hva hun og min mor hadde laget til dem.

 Det er vel noe "i sjelen" som kommer frem og sier at nå...har du ro og tid til å  strikke og finne din vei og dine ting du trives med? Ja, får bare finne ut av det etter hvert..;)

Det er så mange fine blogger at jeg er fasinert og imponert over kunsten og alt arbeidet ...det er en opplevelse for hver blogg jeg er innom og det inspirer meg enda mer til å bruke min nye blogg!

Håper jeg kan dele og gi noe til andre!Ønsker dere som er innom her en flott helg!Skal legge ut flere bilder av prosjekter i dag...e visst hekta...hi,hi..

Ingen kommentarer: